streda 5. septembra 2012

Ocenenie

                                                  

                                                                                                                                                                                         Blog som si založila len pred nedávnom . Preto som bola milo prekvapená keď som si v komentároch prečítala " Jarka, u mňa na blogu máš ocenenie :-)) " . Nesmierne si to vážim Ywettka a ďakujem . Nie len za ocenenie Liebster Blog ale aj za pomoc a radu keď som svoj blog zakladala .Veľmi si mi pomohla . ĎAKUJEM !      

                                                                                                                      
 Je tu veľmi veľa skvelých blogov ktoré ma zaujali a inšpirujú . Nádherné fotky , recepty , ručné práce preto je veľmi ťažké vybrať spomedzi nich päť naj....
Páčia sa mi aj blogy ktoré dostali ocenenie od Ywettky . Preto už na tieto blogy  ocenenie nepošlem , ale kedy ocenenie nedostali určite im ho dám ja :-)) . Ywettka tvoj blog by bol na prvom mieste . Bol aj prvý objavený   :-) nádherné fotky , recepty a o roládach ani nebudem písať . Myslím že niet blogerky , ktorá by ich nepoznala a neocenila .

Najviac sledované blogy ktoré navštevujem sú ( okrem tých ktoré už boli ocenené Ywett :- )  ) .......

Od Adriky .
Za nádherné fotografie a vynikajúce recepty. Na tomto blogu je čo pozerať :-) najviac ma inšpiruje .

Od Ajky .
Za šikovné ručičky a krásne vykúzlené vecičky . Rozmýšľam pri pozeraní čo by som ešte ja  mohla skúsiť    :-).

Krásne , jemné vyrobené s láskou .
Od Emily

Od Ruenel.
Blog ktorí mi je srdcu blízky :-)  voľný , čistý zaváňa vidiekom :-) .


Zaujímavé , inšpirujúce recepty . Niektoré už aj odskúšané :-) .
Od ......

Ešte by som vedela aj ďalej pokračovať , je veľa pekných blogov . Žiaľ pravidlá to nedovoľujú .

Pravidlá : Na svojom blogu zanechám odkaz na osobu ktorá mi ocenenie udelila .
              Vyberiem päť blogov ktoré chcem oceniť a nemajú viac ako 200 sledujúcich.
              Svojim nominovaným zanechám správu na ich blogu že som ich ocenila .
              Toto ocenenie vyvesím na svojom blogu .

14 komentárov:

  1. Jarka, teším sa s Vami, gratulujem k oceneniu, som rada a prajem Vám veľa tvorivých síl pri formovaní skvelého blogu, patrí medzi mojich najobľúbenejších. Krásne spracované recepty, fotopostup a hlavne domáce chute. Recepty sú úžasné a celkový blog je jeden z najlepších. Ďakujem.
    Kveta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kvetka veľmi pekne ďakujem , som rada že sa Vám môj blog páči :-) každá pochvala , docenenie poteší :-) vďaka .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji, plně zasloužené ocenění za Tvé výborné a krásné recepty...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji a zároveň děkuji :)Moc mě to potěšilo..Přeji pěkný den Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač Lenka som rada že som urobila radosť :-)

      Odstrániť
  5. Jarka, rado sa stalo a teším sa spoločne s tebou a krásne Ti ďakujem za milé slová a aj smajlíka ♥A ešte raz gratulujem a prajem, nech sa Ti v blogovaní stále tak krásne a dobre darí! :-))...a zároveň gratulujem aj ostatným oceneným! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaslúžené ocenenie, teším sa s tebou, veď tie krásne recepty a prenádherné výrobky, jeden krajší ako druhý...vždy keď sem nakuknem sa teším čo ma zase prekvapí...len tak ďalej, veľa tvorivých nápadov.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujem krasne za nominaciu na ocenenie. Velmi si to vazim. Niekolko mesiacov som sice polavila v prispievani do svojho blogu, ale chystam sa to napravit. A zaroven aj tebe gratulujem k oceneniu. Mas velmi ispirativne receptiky. Krasny prvy adventny vikend prajem. Alex

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pripájam sa a ďakujem za všetky recepty od Akeber. Presne takto si predstavujem napísané a odfotené recepty. Vidieť na práci, ktorá má aj po estetickej stránke aj po precíznej robote , všetko ako sa patrí. Takto si prestavujem dobrú vykonanú prácu, keď niekto dáva recepty na e-mail, ktoré sa na 100 % vydaria. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥..... tvoj komentár ma veľmi potešil. Určite sa tu nájdu chyby a preklepy, však nik nie je dokonalý. Najväčšie zadosťučinenie a radosť mi prinesie keď sa recept páči , chutí a udomácni aj v inej kuchyni. Vďaka :-)

      Odstrániť